søndag 11. mai 2014

Nu er det slutt....

i allefall nesten....
Jeg tenker på alle turer til søppeldynga med hageavfall...

Hei!!

Ja... 
Vi har kjørt noen turer oppover til dynga....
og nå ser jeg slutten....
 har kanskje en tur til med noen grangreiner som jeg ikke vil ha i vår hage...
Ellers så sparer jeg på resten...
bruker det som fyllmasse her og der...
det blir jo jord tilslutt så...

Idag har jeg ikke vært utenfor døra...
Fikk kaffegjester på dagen og ettermiddagen gikk med til papirarbeid...
Kom jo plutselig på at momsen skulle leveres imorgen...
Puh..
Gikk bra denne gangen også....

Håper på bedre vær imorgen...
idag har det regnet ganske så mye...
Skal flytte ett par ripsbærbusker...
gi de en bedre plass å vokse på...
 samtidig skal de få litt kjærlighet iform av bedre jord og gjødsel...
Kanskje blir det litt bær i høst...
nomnom...

Her kommer noen snapshot fra lørdagens kosearbeid....

Ute og jobber med podcasts i ørene.... Nice!!





Og mens jeg fotograferer løv og annet uviktig...
Da springer den her tullingen forbi...
KnipsKnips...
Hihi...

....Ha en så fin søndagkveld...
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar