torsdag 8. mai 2014

Kokt i hodet....

Hello!!

Jepp... igår da revisoren gikk da var jeg kokt i hodet....
Herregud så slitsomt med alle papirer og tall...

Og tror dere at jeg er ferdig og at alt er på stell...
nope...
kommer aldri til å bli det....
sukk...

Men...
Idag har jeg vært flink...
tok lillekompisen min med på tur....
nærmere bestemt til dynga for å kvitte oss med avfall etter prosjektet...
greiner og kvister...

etterpå dro vi til bondebutikken og hamstra jord....
15 sekker bar jeg...
tungt...

Nå er det bare å vente inn motorsagtorpedoen....
for å få bort de største stokkene som jeg ikke klarer å løfte...

Prosjektet...
er altså at vi har tatt bort de stygge trærne som vi var usikker på sist vi felte trær....
Men vi kom fram til at det var så fuktig... ekkelt og stygt der nede i hjørnet...
Utsikten nå er vel ikke så fin...
men vi tenker å plante Humle langs gjerdet til Vattenfall...
så slipper vi å se den der grusomme garasjen...
Og kanskje blir det en liten bod der nede...
Blir bra når vi kan begynne å ramme inn steppelandskapet vårt....
Kommer ta år...
Menmen...
Tilslutt... en vakker dag...






Og der var han Linus...
søtingen som mister tenner i fleng...
tredje tannen denne måneden... tror jeg...

Og imorgen...
er det fredag og vi skal på kaffebesøk...
Men først skal lillekompisen og jeg en tur på dynga...

....Ha det så bra...
...Lena...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar