fredag 9. mai 2014

Surt idag....

Heihei Fredag...
og HEI alle dere fine trofaste lesere...

Idag var det en sur fredag som åpenbarte seg....
Satt lenge inne og ville ikke gå ut....
Fyrte i kaminen og leste interiørblader og surfa rundt på nettet...
Oioi så trøtt man blir av sånne stillesittende aktiviteter...


Tilslutt kom Theodor hjem...
og jeg overtalte han til å følge med meg på dynga...
koselig med selskap...
Så da var det unnagjort...

Ellers gjør jeg ikke mange knop idag...
hører på podcasts og titter ut på det sure været...
blir kanskje bedre imorgen...

Knipsa noen bilder på det hvite gulvet...
er ikke helt klar...
skal organisere alle ledninger og skru opp dekslene til kontaktene...
bare lukk øynene for det...





Er ganske så fornøyd...
med tanke på utgangspunktet... laminat... så synes jeg det ble en klar forbedring....
nå ønsker jeg meg en ny matte til tv-rommet...
en råååååsa kanskje??

Ja...
ikke de beste oversiktsbildene... men det får duge så lenge...

Ha en toppen fredag...
tror vi skal titte på en film...
....Lena....

5 kommentarer:

  1. Sååååå fint!!! Ja.. Absolut en rosa matta!! :)

    Kram!

    SvarSlett
    Svar
    1. Taaaakk!! Ja, tror ikke du det blir bra med rosa???

      Klem!!

      Slett
    2. Jooooo! Rosa absolut! Vi ses imorgon! :)

      kram

      Slett
  2. Det blev toppen fint!Kram Maria

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!!
      Skal nok fortsetet i de andre rommene også... Blir så lyst og fint!!
      Klem!!

      Slett