søndag 25. mai 2014

Heldige meg....

Heihei!!
Og grattis til meg selv....
er morsdag her i sverige idag....

Og jepp....
Heldige meg...
Trodde ikke det skulle bli noen oppmeksomhet...
Meeeen...
Der tok jeg feil....

 Theodor og Linus de hadde ordnet......
Først fikk jeg en sten som naboen hadde fikset...
Takk Veronica!
en pyntesten med bilde av ungene og teksten...
Världens Bästa Mamma!!
Fin!

Og det tok ikke slutt der...
Theodor var på Ica og og kjøpte gave imorges...
en stekepanne... det syntes han jeg skulle ha...
Kjempemessig...
da vår gamle er helt ødelagt...

Og pakka inn....
skrevet til og fra lapp det hadde han også fikset...




Fin!!

Åh...
Heldige meg...
Så imorgen står det pannekaker på menyen....
Hmm...
Hadde han baktanker....

Og grattis til alle dere andre mammaer der ute...
inklusiv min egen....

...Klem Lena...

1 kommentar:

  1. Åh så fint ordnat av Theodor och Linus! Och att Theodor köpte en stekpanna!! Ja, han gillar pannkakor ;) Vilken bra morsdag du fick! Fint!

    Kram

    SvarSlett