onsdag 1. februar 2012

Herlig Dag!!

Jepp, vi kjørte oss en tur idag også, Andreas og jeg. Han lura meg inn i tett tett skog...
Det endte med en del fastkjøring for min del, nybegynner som jeg er...Men de sier at man må øve og prøve, så det gjør jeg!! Etter tredje fastkjøringen overga Andreas sin scooter til meg...Da ble det litt lettere!

Men mye snø er det i skogen, og veldig løst.
 Jeg står jo med snø til langt opp på lårene når jeg hopper av scooteren.  




Dårlige Bilder idag, vi hadde med oss kameraet...men uten minnekort.
Vi fikk nøye oss med Iphonen


Ikveld tok vi en spontan tur i slalombakken med guttene,
 masse folk og nypistede bakker...herlig! 
Godt å komme seg ut, da er det ekstra deilig med en god kvelds når man kommer hjem igjen!
Sto og drømte om fjelltur når sola begynner å varme igjen, det vil være så koselig. Nå er jo Theodor og Linus blitt ganske flinke på ski, så kanskje vi kunne tatt dem med i år...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar