tirsdag 31. januar 2012

Fullt opp om dagene...

Heihei!
 Nei, vi har ikke tatt ferie, bare masse gøy å gjøre om dagene.
I helgen måka vi snø og atter snø, så nå er vi fornøyd med snømengden! Vi behøver rett og slett ikke mer...
Så var Linus, Theodor og jeg i slalombakken på søndag, veldig moro og fornøyd med meg selv, som dro alene med ungene. *Stolt*

På mandag var ungene på hockey, 
og i tillegg hadde vi tid til en kort scooter tur med Linus og Theodor. Hyggelig!

Idag fikk Andreas fart på ATVn, etter år som demontert. Meget skøy, men litt løst i snøen. De satt fast x antall ganger, og tilslutt så vi jo at det var blitt lekkasje i ene dekket, typisk! 
Tro hvor mange år den nå får stå?









Å så var Andreas og jeg ute å luftet scootrene.....gah, så moro...!
En kort tur idag også, man blir jo så sliten i armene...kanskje er jeg en aning nervøs...!?
Koselig var det iallefall, å sitte der ute i skogen og drikke kaffe og nyte sin kjeks... 





Nå roper sengen på meg....Natta!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar