søndag 22. januar 2012

Soft Søndag

Søndagen har vært rolig, ikke mange knop her i gården. 
Ungene har vært ute og testet de nye sparkene, som vi kjøpte med oss fra Åsele!? 
Superduper var de og det er jo bærre lækkert!




Jeg fikk kikket rundt litt i Umeå, mens jeg ventet på at Andreas skulle ble ferdig med sin skoter prøve. 
Jeg fant mye fint, men dessverre kunne ikke så mye bli med meg hjem... titter egentlig bare på klær, kjedelig å la seg friste av fine interiør ting, når man ikke har noe hus å pynte....jeg lengter til mitt eget....

Men, det ble en ny kofte, lue og skihansker til meg. Theodor fikk en kjempefin hettegenser som bare var såå myk at den bare måtte bli med meg. Pluss litt forbruks hansker og ekstra luer til kidza.
Fornøyd med det!!











Til kvelds spiste vi brødskiver med salami og til det hadde vi ordentlig sjokolade, 
sterk og god...
Slurp.... Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar