fredag 3. februar 2012

Brrrrrr -33 grader!!

Kulde rekord for min del!!
 Det er skikkelig kaldt ute...og det blir samme imorgen, men det fine med kuldesjokk er at vi kan ha innehelg med god samvittighet.

Andreas og jeg trosset kulda igår, da var det jo bare -20, og vi ga oss ut på en liten scooter safari. 
Men du, så kaldt det var over sjøen...nesen min led skrekkelig mye...og det på tross av at jeg hadde finlandshetta på. Jeg er en pingle...jeg vet det...

Det gikk bedre å kjøre denne gangen, ingen fastkjøringer, hihi. Vi kom fram til myren vi ikke fant sist vi var ute. Knipsa noen bilder på Andreas i det fantastiske flotte været...og skogen var virkelig gnistrende i kulda!





I kveld dro jeg i gang med bakning, det ble en ny porsjon med knekkiser pluss at jeg gjorde 5 store semletårter. Blir spennende å fylle dem imorgen, for å se om Linus og Theodor liker dem. Jeg derimot, vet at jeg liker dem, så jeg gleder meg stort!! 

Natti natt....brrrr....!?










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar