søndag 19. februar 2012

Snø...snø og atter snø!!

Halleluja....nå er det nok snø!!
Jeg brukte over tre timer på snømåking idag, dels fordi det var så mye snø som var kommet og dels fordi jeg var såååå SVAK etter en uke i stillstand.
Det verste med hele greia, var at jeg lot brøytekanten ligge til flere ressurser kom hjem. Det var ikke så poppis...."hvorfor lot du kanten ligge?"....daaah, ja wonder why? 

Linus ikke i noen god form idag heller, men han fikk være litt ute og lufta seg. Det var skjønt....godt for alle..så får vi se om det blir barnehage imorgen, men jeg tror vel egentlig ikke det.

Ingen Bilder tatt idag, glemte hele kameraet inne i gangen....jeg kan altså ikke kalle meg en innbitt blogger....kanskje like bra det da!

Ha en toppen søndag kveld....
her blir det tv-kos med litt rødt i glasset...mmm

....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar