onsdag 29. februar 2012

Skuddårsdagen...

Tenk at det er siste februar og det er så varmt ute. 4 plussgrader er jo som midt på sommeren....snøen smelter som bare det og ungene er søkkbløte etter å ha vært ute.
Egentlig vil jeg ikke at våren skal komme enda, synes det er for tidlig....er jo veldig glad i vinteren og særlig i tiden som kommer nå fremover. 
Men tenker jeg meg om, så er det nok bare våren som lurer oss...

Fant en ny kjærlighet idag....i butikken....jeg er solgt!



Supergode.....og faktisk ble jeg for første gang inspirert til å teste oppskriften på baksiden....har alltid lurt på om det blir like godt....vi får se om jeg hiver meg rundt.
Jeg baker idag også....vi har et arrangement som vi skal lage mat til, og derfor forbereder jeg det jeg kan på forhånd....smidig....

Senere tar vi turen til slalombakken for litt kveldskjøring....koselig!

.....Lena.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar