torsdag 9. februar 2012

Hellloooo!!

Vi er da her, selv om det kanskje ikke virker som det. 
Mildere har det blitt i været, og det tillater jo oss til å være aktive igjen. Vel, når det gjelder graden av aktivitet har jeg blitt gjort oppmerksom på, at å kjøre scooter ikke kan betegnes som noen verdig aktivitet, i følge Theodor "Man sitt jo bare der og det eneste man gjør e å trøkk på gassen...!?" 
Skal jeg ta til meg dette, eller?? 

Ehhh...Nope...
er nemlig ganske mør etter å ha vært på kjempefin tur idag. Vi kjørte på lunsjbesøk til Latikberg, som er ei lita bygd 3 mil nord for Vilhelmina. Det var så fint i skogen, masse snø i trærne og over myran var det gnistrende vakkert...i love!
Hadde kameraet i sekken, men dessverre ble det ikke tatt noen bilder, siden jeg skulle gjøre det på turen hjem. Men da var det blitt overskyet, og ikke like fantastisk lengre.

Imorgen tenkte jeg gå opp og forevige disse 8 tullingene som sitter på isstolper!? Det er en konkurranse hvor det er om å gjøre å sitte lengst.... ingenting for meg i allefall...!

See`ya!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar