torsdag 16. februar 2012

Fremdeles sykdom i huset.

Heihei!
 Ja, vi er enda ikke helt friske og kommer til å holde oss hjemme imorgen også. Det er jeg og Linus som har lagt i feber og hostet oss lemster...auau!
Theodor har enn så lenge klart seg...tvi tvi!
Mens jeg venter på at vi kommer til hektene igjen, kan jeg jo vise hva vi styra med i helga.

På fredag var det klart for Old Boys Hockey...moro å se mannfolka på isen. I og med at det var Wilhelmina Winter Weekend, så var det action i bygda. Derfor ble det hockey på oss, vi måtte jo stille som heiagjeng...men selv om innsatsen var uklanderlig, tapte Andreas sitt lag...synd!







På lørdag var vi ute for å spane på hvilke aktiviteter som var dratt igang.
Guttene fikk kjøre bandvagn, hva heter det på norsk?? Beltevogn? Det var stor stas...og så fikk jeg tatt bilde av de som satt på stolpene, de hadde jo supre forhold...-1 kan de ikke klage på. Faktisk så tror jeg det hadde mye å si for resultatet, da hele 7 stk satt helt til slutten. Det var 8 som stilte til start, og de satt fra torsdag 14.00 til lørdag 14.00......!
Også handlet vi nystekte smultringer til kaffen...mums! Det må man gjøre når det er marknad i byen.
Så hadde vi en koselig stund på badhuset, der vi var nesten helt alene, da resten av byen var ute å kjørte bandvagn og ATV...perfekt!






Koselig iskirke, der du ikke skal ha klaus om du vil gi ditt løfte!!



På kvelden fikk vi gjester og fixa litt smått & godt, koselig med besøk!




Nå skal jeg se om sengen kan gjøre underverk med kroppen, håper det for nå er jeg bare sååååå rastløs...veldig uvanlig for meg å være!

...Lena...

2 kommentarer:

  1. Vad härligt ni verkar ha det.Snart ses vi....Kul att få följa din blogg.Kram Maria

    SvarSlett
  2. Hei, kul at du følger oss. Det er det som er intensjonen med bloggen, at kjente og kjære kan få ta del i vårt liv selv om dere er langt unna. Lykke for internett!!
    Ja, ukene suser avgårde så dere er jo her snart....moro.
    Ha en toppen helg, hils alle!

    SvarSlett