fredag 17. februar 2012

Lengter...

Hellooo...!
Oppdatering på sykdoms status er den at jeg har blitt frisk og lengter til Linus kvikner ordentlig til igjen. Han ble liksom ikke så bra som jeg hadde håpa på at han skulle bli idag, vi holder en knapp på morgendagen, for jeg kjenner at jeg er spylei av å være inne. I tillegg er Theodors tålmodighet slutt...vi må ut snarest....imorgen....

Også lengter jeg til neste skogstur, vi hadde en så fin dag på søndagen. Sol fra skyfri himmel og varmt i solsofaen vi fixa til. Så varmt at jeg ikke frøs en eneste gang på turen, og det er nok ny rekord for min del.
Linus og Theodor har funnet en ny hobby, moro moro. Jeg husker godt da jeg suste avgårde på mitt fartsvidunder, ikke like høy i hatten som disse guttene!




MMmmm bålkaffe og norske grillpølser...LYKKE...

Nå er det Skavlan og strikkepinnene som venter.

....Lena....

4 kommentarer:

  1. Fiine bilda!
    Godt at dere begynner å komme til hektene igjen!
    Hils mo...gutta!

    SvarSlett
  2. jepp, da var det vel Theodor sin tur....klager på hodeverk og da kommer vel feberen snart....menmen....da kan vi være inne idag med god samvittighet....ekkelt vær ute nemlig!!

    SvarSlett
  3. Fine bilder, ja. :)
    Så bra at dere begynner å bli i bedre form, men kjipt at Theo er på tur til å bli syk. :(
    I morgen reiser jeg hjem, håper vi får fint vær! :)

    SvarSlett
  4. Hei Tante Tøff!!
    Jeg var litt optimistisk i forhold til Linus sin form, han henger enda med hodet og klager på at lördagsgodiset ikke smaker som det bruker.
    Du får da hvertfall snø og det er jo positivt, betyr jo at du kan ta frem skien og hyr deg godt før du begir deg ut på eventyr....;)

    SvarSlett