mandag 2. september 2013

Herre min hatt....

Jepp...

Herre min hatt....
vi har blitt en del av campingfolket....
ganske så utippa....

Men det blir så bra så....

Har fått ordre om å legge ut bilder på herligheten så...
here we go....










Synes vogna er ganske så fin....
Selv om jeg helst skulle ha tatt frem malekosten og mala alt hvitt i en fei...
men må vel holde meg i skinnet og ikke gå helt berserk........

Håper vi kommer til å trives...
Skal ta vogna opp til Kittelfjäll i vinter... sånn at Andreas og ungene kan stå slalom...
Dere husker vel Kittelfjäll....
De der bratte bakkene...
Ikke Lena vennlige... kanskje jeg blir bra på langrenn.....

Uansett...
blir spennende å prøve på campinglivet igjen....
Hihi...

....Lena....



1 kommentar:

  1. Så fin! Det kommer att bli jättebra för er :)

    Men va?! menar du att jag gick ut och in i 140 stycken vagnar med dig och det ingen blev av dom ändå? :)) Och ugglorna har du... Suck vad de är fina. En vacker dag har jag också nån av dom.. Nej nej. Den är redan tillräckligt vit.

    Kram

    SvarSlett