lørdag 21. september 2013

Gammelt nytt...

Hei igjen....
Long time.... no see...

Ja... nettet la ned sist søndag....
og jeg var avskjermet fra resten av verden i ca 36 timer...
og herreminhatt....
det var katastrofe...
ikke bare for meg... men for Theodor o Linus...
Hele verden raste jo...
ingen youtube...
ingen netflix....
ingen tv4 play...
ingen multiplayer på playstation...
ingen google...
ingen spotify.... bare gamle spillelister...kjedelig!

jeg hadde heldigvis 3G så jeg fikk stilt den verste nysgjerrigheten...
på insta o facern...

Så da ramla jeg litt av hesten ei stund...
lite blogging denne uka...
men nu så...

Som nevnt har jeg ikke banebrytende nyheter å komme med...
bare litt oppgulp....


Heldige oss...
Fikk nyplukkede kantareller levert på døra...
Nomnom...

Theodor har fått seg instakonto...
og er helt solgt...



Mesteparten av uka har gått til å male om rommet som skal bli vårt nye walk-in-closet....
Det... var en tålmodighetsprøve...
Flytte.... male... flytte.... male....
en hel uke....
Og jeg har jo visse gener i slekten....
som gjør at apatien slår inn når kaoset tar overhånd...
Mye av tiden gikk med til å se på kartongene....
...men ingen action blir det av stirring...
så egentlig forstår jeg ikke helt hvorfor jeg stirrer så mye....
????



Nå er hele rommet ferdigmalt...
forutenom gulvet...
DET tar jeg senere...
når kartongene har fått seg ett nytt hjem....

Ikveld har jeg stirret inn i vaskerommet....
merkelig nok...
ingenting skjedde...
kanskje imorgen??

....God Natt....
....Lena...

1 kommentar:

  1. Ja du.... Du stirrade på mig en hel del också...Och inget hände ändå?! :)) Vad du är rolig! :)) Har du det i generna alltså. Vi är nog många som har det i generna. Även jag ;)

    Men vet du, det kommer att bli för himla bra och snyggt! Ja ja praktiskt också. Men praktiskt låter tråkigt så det säger jag inte. Sluta stirra in i tvättstugan. Du kan bli sjuk :)) Ta en sak i taget. Det fixar sig.

    Kram

    SvarSlett