tirsdag 10. september 2013

Kalenderen viser september....

Men det viser ikke gradestokken....
Har ikke sjekket tempen idag...
men det har vært nesten like varmt som igår... 

Men... rognebærtreet utenfor vinduet viser at kaldere tider kommer....



Fiiine farger...

Idag var jeg heldig å ha ett etterlengtet kaffebesøk innboket...
Og i den anledning fikk jeg lyst til å forandre litt i kjøkkenet...
Flyttet rundt på sakene og vips ble det litt annerledes...
og myyye større plass på benken... og det behøver vi...
i det bittelille kjøkkenet vårt...

Slo også ut bordet og nå står brødristeren nært til hands på morgenkvisten...
Peeeerfekt!!




Ja...
Og der står en ny kompis...
vi er akkurat blitt venner...
etter en litt vanskelig start...
dere skjønner... jeg har da mine kaffekrav....
Og nå vet han...
kompisen min...



Og har man kaffebesøk...
ja da må man ha godt til kaffekoppen...
Nomnom...
Eplekake med masse kanel og sukker på...
og masse mandelmasse....
Og vaniljesaus til må man ha!!

Ikveld så har jeg hatt hjelp til å spikre opp vindskiene...
Og det blir såå fint...
Bilder kommer... litt finpuss som må fixes først!

Imorgen...
Lillelørdag.... kos dere!

....Lena....



3 kommentarer:

  1. Tack för den mycket goda äppelkakan och kaffet var super! Köket är så fint. Du har bra inredningssmak men det har jag ju sagt förr ;) Jag tycker det blev jättebra och snyggt också! Roligt var det när du kikade fram ur fina husvagnen när jag kom. Du är rolig du :) Du har ju gjort fint i husvagnen också :)

    Vi ses snart hoppas jag!

    Kram

    SvarSlett
  2. UÆÆÆÆ! Så fin kaffemaskin!! :) Det er vel Nespresso, ja? Fiiin. :D

    SvarSlett