mandag 9. september 2013

Lite nytt å melde om.....

Jepp...

Sorry for at jeg bare har sånne kjedelige agurknyheter å skrive om....

Men... da blir det ihvertfall noe nytt her på bloggen...

Helgen har vært helt fantastisk med sommervær i september...
meget merkelig.... men jeg klager ikke...

Fikk jo fortsatt med maleriet mitt...
så nu er vindskiene ferdig for montering....

Men jeg kjente meg ikke helt ferdig med malekosten...
så jeg fortsatte på "offerbrädan" som de kaller den nederste planken på huset...
Den behøvde å males... 
og det gjorde faktisk ingenting at den ble hvit...
syntes at det så mer naturlig ut enn når den var gul....

Åhh...
Gleder meg til at vi begynner å male hele huset hvitt...
kommer til å blir såååå fint...
men det er et prosjekt lengre fram i tiden....








Rosene virker helt forvirret av denne varme vi har hatt....
Mange knopper.... og det i september...
Håper på å kunne overvintre denne rosebuske...
Hva tror dere om å ta inn den i kjelleren...
som ligger på rundt 5-7 grader hele vinteren...
Eller skal den bare stå ute...
Er litt redd for krukka nemlig...
Det bor jo en masadør her i huset....
Tror dette er den eneste hele krukka jeg har hel....
Ja... 
Foruten plastkrukkene jeg har begynt å kjøpe...

Nu...
Ut å kjøpe vindusmaling...

....Ha det toppers...
....Lena....



1 kommentar:

  1. Vilken händig kvinna du är. Norsk händig kvinna ;) Om du tänker lämna rosen ute kan du lyfta ur den ur krukan. Ta med en ordentlig jordklump. Är det den enda krukan som är hel nu?! Ja jag säger då det :)

    Jag har haft rosor ute hela vintern. En del har jag bara kastat ovanpå komposten i skogen och de har överlevt och andra som jag varit rädd om har dött ändå. En del lämnar dom under granris på vintern. Jag vet inte. Skyddat iallafall.

    Kram vi ses!

    SvarSlett