fredag 6. september 2013

Jeg og lillkompisen....

Heihei!!

Svisj... så var det plutselig fredag og helg igjen...
Denne uka har gått superfort...
kanskje fordi jeg har bestemt meg for å få min laaaaaange to do liste litt kortere
før vinteren er her...

Så idag har jeg vært på eventyr med lillkompisen min....
En tur til søppeldynga...
der skulle jeg rygge til dungen der man kaster trær og hageavfall....
Etter en lengre tids tenkepause... så tok jeg sats og rygga....
hengeren vridde seg med en gang...
jeg ga opp og spratt ut av bilen...
da så jeg at jeg hadde rygga helt perfekt inntil haugen...
Øyan på gubban.... som sto og flira.... holdt på å ramle ut...
HAHA!! Der fikk de...

Såå... for jeg å handla planka....
Der gikk det mindre bra...
Plankene løsnet og heldigvis skulle jeg ikke lange veien hjem...
De lå heldigvis på hengeren når jeg parkerte....

Vel hjemme var det bare å hive seg i kast med å sage plankene til vindski...
Så at boden endelig kan bli ferdig...
Det gikk i en fei...
Har spara de gamle... så det var ren plankekjøring.... HAHA!!

Deretter tok jeg hjelp av lillkompisen igjen....
min gode venn hengeren altså...





Sånn... da var første strøk klart!!

Nu har vi fredagsmys....
Jeg blogger....
 kidza spiser ostepop og spiller playstation...
Herlige Fredag...

Og takk til mitt koselig selskap under lunsjen!!
...You made my day...

...Lena...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar