tirsdag 27. august 2013

Skoleguttene....



Hepphepp!
Nu er skola igang igjen...
Og Linus syntes at det var stor stas å bli skolegutt... 
spesielt kult var det å møte alle kompiser etter sommeren....
det har vært en laaaang sommerferie konstaterte Theodor...

Og idag var de like blid og glad når vi syklet ivei til skola...
Håper det holder i seg utover høsten....




Jeg bruker dagen idag til å komme i kapp med papirarbeidet...
rart at det hoper opp seg så fort....
Ellers skal vi ut i hagen og nyte den finfine dagen...
17 grader i skyggen klager jeg ikke på...
snart kommer vel høsten med kaldvinden...
så pass på nu...

kanskje jeg også skal komme meg ut iskogen og se etter kantareller...
hadde vært mums å få i fryseren....
meeen jeg har da aldri sett en kantarell i skogen....
bare i butikken....
så hit me... den som vet hvor jeg finner kantarellene....

....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar