tirsdag 13. august 2013

Ugh... Ugh....

Heihei...

Jeg kjemper videre i vårt katastrofeområde...
Tok kantklipperen og gikk rabiat....
Klipte ned hele skråningen foran huset...
rundt trampolina....
rundt vedhaugen...
og rundt tomten...
og så tok energien slutt...

Ser dere at jeg og Lars har slept stokkene til oppbevaring... jisses... så tungt det var....
snakker diameter 40 cm....puh...



Da gikk jeg inn...
og hadde tenkt å spise masse godteri...
Meeen.... det hadde jeg gjort i går kveld...
og ingenting hadde jeg spara....
HERREGUD!!
Panikk...

Ja... de som kjenner meg vet hva jeg snakker om....
Tilslutt fant jeg en Bitteliten ispinne...
og noen rosiner...

Ingen höydare altså...
Imorgen...
handle noe godt!!

Og løfte videre på vedkubber...
pes....

....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar