torsdag 22. august 2013

Dagen som bare gikk....

Jaha....
Så var denne snart til ende...
Og ingenting har jeg gjort idag...
Bare vært å handla...
 vært med søpla på gjenvinningstatsjonen....
vaska to maskiner med klær...
og spist mat...
og drukket kaffe....

Og tatt bilder...



Av bærkaka som jeg baka igår...
Og av noen av putene som jeg kjøpte i begynnelsen av sommeren...
og glemt av å blogge om....
Herregud...




Ja..
Som dere ser er det blitt blingbling i stua...
and I like it...
Discoputa kaster superfint lys i taket og på veggene når sola lyser på den...
Og døskallen ser nesten litt glad ut...
merkelig nok...

Nu..
tror jeg fortsetter med ingenting...
altså blir det sofaen med netflix og serien 24...
Im hooked...
...again...

Men imorgen skal jeg gjøre litt nytte for meg....
enten i form av blåbærtur eller så maler jeg siste vegg på boden...
og kanskje kjøper nye vindski og sager til dem...
Jaja... noe har jeg da å gjøre...
mens vi venter på gubben som setter seg i bilen og vender nesen hjem igjen....

Så egentlig skal jeg bare skyndte meg til sofaen og slappe alt jeg kan...
for på lørdag...
da er virvelvinden igang igjen....
Puh!!

....Ha en flotters aften....
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar