lørdag 17. august 2013

Ugh... Ugh.... # 2.....

Halloen Godt Folk!!!

Her kommer en oppfølger på forrige innlegg...
For mens andre blogger om...

sine nyinnkjøpte design tingling...
sine fantastiske måltider...
sin nye sofa...
sminken...
reisene...
brunfargen...
treningen...

ja...


da blogger jeg om ved...
og om kidza...

enjoy...








min flittige kompis....

Dagens arbeidsdose....




Men før jeg går ut og begynner dagens arbeidspass...
skal vi hjelpe en venninne å bekjempe Tiramisuen som har inntatt
kjøleskapet hennes...

Nemas Problemas...

Ha en aller tiders LØRDAG!!

....Lena...

1 kommentar:

  1. Howdy! Vi är hemma nu. Så härligt i fjället! Börjar jobba på onsdag... Nu kör det igång igen det gamla vanliga - Arbete och skola. Jag försöker tänka ut nåt roligt att kunna göra i höst för att det inte ska kännas tråkigt. Det enda jag kom på var att jag ska måla väggar vita och fika gott :)) Hoppas vi kan träffas snart!

    Men så galet mycket ved ni har och vilket bra arbete du gör!!

    Du, jag behöver inte läsa om nya soffor, träning och design prylar. Nej tack. Läser hellre om ved och ungar :)

    Kram Ann-Louise

    SvarSlett