søndag 25. august 2013

Helgens bravader.....

Heihei...

Da var det søndag igjen og helgen har virkelig gått fort...
Jeg skrev jo at jeg skulle være flink å gjøre nytte for meg på fredag...
jepp...
jeg var flink...
Tok ungene med meg og dro ei venninne ut i skogen for å plukke blåbær....
Fornøyd med åtte liter på ett par timer....

Igår...
altså på lørdag var det tidlig opp og avmarsj til Saxnäs...
For der hendte det greier....
Jaktmesse... ikke akkurat min kopp m te...
menmen... gøy å se action i fjellheimen....

Etter endt jaktmesse....
 kjørte vi til fjells og båla og fixa hamburger til lunsj...
Nomnom!

Sååå... gikk vi ivei oppover lia....
Og drakk kaffe og nøt utsikten....
også vinden....
Førr det var sååå varmt!
Sikkert godt over 20 grader i skyggen....
Pes...

Kultsjön i bakgrunnen....


Oooops....

Peeessss....


Sååå sterk blir man av å gå tur....


Marsfjällen med byn Saxnäs og Kultsjön rundt... for de spesielt interesserte ;)...

Hvile og filosofi i fjellet.....


Linus og hele evigheten....



Og imorgen....
Har vi to skolegutter....
Jiissssess...

Er vel bare å hoppe i seng....
sånn at man kanskje hører når klokka ringer altfor tidlig....

Nattinatt....
....Lena.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar