mandag 1. juli 2013

Blomster og veeeeeeden.....


Heihei...
Da tar jeg meg tiden igjen....
til å oppdatere på ståa...

Og sjå kor fine blomster jeg fikk av mine lunsjgjester her om dagen...
så fine farger... og blomstene er plukket i hagen hennes.... tenk for en luksus...
å kunne gå ut i hagen og finne denne bukett....
riktig sommerfin er den....

I vår hage er det bare ugress og ved så langt øye kan se.....
Men det går sakte fremover....

Tok kameraet med meg ut....
sånn at dere forstår mitt bloggfravær.....
Og forresten... tro om naboene synes jeg er helt tullete...
tar bilder av veden....?






Se... så hvit og fin boden er blitt....
ikke helt ferdig da... må male en vegg til... 
og skru ned dørhengslene og pusse dem ren for gul maling....
var ikke så fint...
Ja... og som dere ser...
rydde og organisere inne....


Baksiden av boden.... årets vedforbruk ligger klart til bruk.....



Jammen ikke lett å spikre alene...
resultatet stemmer ikke overens med bildet i hodet...
menmen... det duger...
skal male plankene hvite også...
når ny maling er kommet i hus.....



Blæh....
Haugen blir ikke mindre...
enda jeg stabler og stabler...
Prøver å ikke tenke på alle stokker som ligger der og venter på å bli kappa og klyvd...
For da blir jeg bare så svett....
Pes...

Nu... ladde batteriene til mer stabling....

.....Lena....


1 kommentar:

  1. Tack för den jättegoda lunchen!! Strunt i grannarna ! Ved är fint att fota. Det blir så fina foton av ved, faktiskt. Tänk så bra, nu har ni ved så att ni klarar er länge och från er egen gård dessutom. Betongkrukor är snyggt och gör sig mycket bra mot den vita fina väggen.

    Jag har smörjt mina ben med "Brun-utan-sol". De är lika vita som boden men inte alls lika fina :))

    Kram

    SvarSlett