onsdag 24. juli 2013

Her skjer det greier....

Halloen Godt Folk!!

Sitter her igjen midt i natten og skriver...
Nå under sommeren er ungene oppe så lenge og det er full rulle hele dagen lang....
Så det er så deilig å avrunde dagen foran dataen i fred og ro.....

Har lastet inn bildene fra dagens og gårdagens action...
Idag kom garasjefolket og begynte arbeidet med betonggrunden eller hva det nå heter...
Gikk fort i svingene og nå begynner jeg å forstå at det faktisk kommer til å bli en garasje tilslutt...
Vi har jo lenge gått rundt og veiva med armene og sett veldig bestemt ut...
Naboene synes sikkert vi veiva voldelig mye... menmen....
Det blir en garasje tilslutt....


Ja...
Og jeg.... holder fortsatt på med veden....
Ferdig nå med stabelen oppe ved veien...
Veldig fornøyd... den fungerer litt som innsynskjerm...
og til høsten tenkte jeg å få litt lys på den... 
tror det kan bli bra....
Litt som en installasjon...



Neste prosjekt er å finne en egnet plass til resten av veden...
Det blir nok nede på prærien...
Holder på å renser og gjør klart sånn at jeg kan fortsette stablingen....
...Kul....




Såååå...
Imorgen må jeg ta bilen og minihengeren ut på eventyr...
Til søppeltippen...
Ja.. det er et eventyr...
Meg med henger...
Og det verste er...
at på søppelhaugen.... der er det massevis med veps og enorme klegger...
I hate.... it .... so f******g much....
Dere får vel høre hvordan det går med eventyret...
Brrrr...

Vi sees...
....Lena...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar