mandag 29. juli 2013

Kaffebesøk dagen lang....

Jepp...
Jeg tok jo en pause fra veden min...
Passa på å piffe til meg litt... 
ellers... er jeg jo svett og skitten dagen lang...

Tenkte det kunne være greit med bildebevis og hyrte Linus inn som fotograf...
Syntes han var flink...
kommanderte meg hit og dit....



Ja...
også måtte jeg jo ha med meg no godt på kaffebesøk...
det var snakk om at vi bare skulle få gulrøtter...
og det protesterte Theodor på...
Så vi dro på slang...
I svigers Maritas jordbærland...
Mums... 



Og vi var lenge på kaffebesøk...
nesten hele dagen lang...
blir vel lenge til vi blir invitert igjen....
;-)

Imorgen er det en ny uke...
Nå er det snart august...
herrejesus så fort sommeren går....
Snart skolestart igjen...
Da er det Linus som blir skolegutt...
spennende...

Nu..
Nattinatt...

....Lena....

3 kommentarer:

  1. Jooooo klart ni ska komma hit igen!! Det var ju roligt att surra en hel dag! :)) Har köpt morötter som vi kan gnaga på nästa gång ;) Ja...tiden går snabbt. Helt otroligt. Jag tycker det känns som att sommarlovet nyss började.

    Vilket fint kort på dig!

    Kram, vi ses snart!

    SvarSlett
    Svar
    1. Puh... Bra du vil ha besøk igjen.... hadde ikke vært kult om det motsatte var tilfelle!! Og gulrøtter blir bra... må jo tenke på sommerens alle iskremer og andre godsaker... hepphepp... gulrøtter is da shit!!
      Ja... buhu... sommeren er snart over... aldeles for fort!!
      Nå får vi gjøre det beste av det som er igjen....
      Klems... Sees snart ja!
      Og takkar!

      Slett
  2. Vilken fin bild på dig.Du är så vacker.Kram Maria

    SvarSlett