mandag 22. juli 2013

14 dagers pause til ende....

Heihei!!

Jepp... jeg tok ut 14 dagers ferie...
og nesten ingen bilder har jeg tatt under ferien...

Jeg og kidza var jo en tur i Norge...
der forsøkte vi å være flittige.....
ved å montere IKEA kjøkken
men det straffet seg og jeg fikk skikkelig vondt i nakken...
Så da passet jeg på... og var heller kjempelat resten av Norgeturen...

Vel hjemme igjen....
så vasket jeg klær og vi pakket bilen for å vende nesen mot Sundsvall...
mot shopping og IKEA!!
Yeah....!

Ja... 
her hadde vi jo en bestikkelse som skulle hjelpe oss gjennom lange timer med butikk vandring...
butikker står ikke så høyt i kurs hos kidza...
da hjelper det på med lovord om besøk på Himlabadet...
Ett skikkelig koselig og fint badeland i Sundsvall...
Hvor jeg også tilslutt våget å ta vannsklia....
*stolt*

Bilder fra byvandring i Sundsvall...






Åhh.... Slitsomt med langt hår.....


Flaks det er jeg som helst tar bildene.....


Åj..... vann i nesa....

Sånn kan man også gjøre med unger som klager  på slitne ben....

Da blir de sånn her spretten.... tjhoho!!


Ja... også skulle vi finne fine hus å titte på... 
men endte heller på Södra Berget...
der stoppet vi å nøt utsikten....





Også spilte vi Tower Brick....
Ett meget enkelt men underholdende spill...
Theodor tapte sikkert ti ganger på rad...
HiHihihi....

Nå...
har vi vært hjemme ett par dager...
Gubben er dratt på jobb igjen.... stakkarn...
Jeg må tilbake til mine vedhauger...
Og ungene hopper på trampolina....

Ja... sånn går nu dagene...

Vi sees ;-)

....Lena....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar