fredag 26. juli 2013

Vaaaarmt....

Heisann!

Ja.... det er så varmt...
jeg jobber så godt jeg kan i varmen...
men må ha mange drikkepauser... glemmer jeg det.... 
ja... da blir jeg så svimmel og trøtt atte ååå...

Vi har hatt 25 grader i skyggen idag...
tror det er siste dag med så varmt...
kjente litt kaldere vind nå før middag....

Og....
eventyr ble det på meg....
da jeg skulle på søppelhaugen...
ikke alene... men med support fra Lars som stilte opp på kort varsel...
Hadde nok klart det selv...
så bare en klegg... og det skal jeg tåle...

Nå klyver jeg ved... og fortsetter å stable på en ny plass....
Når.... skal jeg bli ferdig???





Nå... er det bare betongen som mangler....
kommer vel kanskje i neste uka...
Blir spennende...



En trøtt Theodor ved kveldsbordet...
Varmen tærer på oss alle....
I disse dager hadde det vært skjønt med basseng i hagen....
Plopp!

Nei...
Nå må jeg ut å jobbe igjen... før jeg tar kvelden...

Ha det på badet!

....Lena...

2 kommentarer:

  1. Oj oj vad du jobbar med veden! Det blir man trött av och i denna värme.. Hur orkar du. Det är ju så varmt på kvällarna också. Men jag antar att du blivit brun som en pepparkaka där ute i solen :)

    Vi ses!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Brun som en pepperkake.... I wish...
      More like white trash....

      Slett