onsdag 26. juni 2013

Midt i natta.....

Hmmmrf... må vel kanskje bytte ut putetrekket... bra det kommer pakke på posten snart....


Ja...
her sitter jeg igjen... midt i natta....
min kropp... den snur døgnrytmen om på en dag fri...
sååå jeg blogger om natta... ser på TV om natta....
jobber med papirer om natta...
Og hadde vi ikke hatt leieboere.... så hadde jeg vaska og shina om natta også....

Jaaa.... og dere ser hva jeg gjorde igår natt...
hadde såååå koselig med ei venninne og ei flaske rødvin.... og liiitt godis...
jaja... er det sommer så er det!!

Heldige meg... 
som fikk besøk... og som idag fikk plenen klippt av samme gode venninne....
og jammen ta... så fikk jeg også kveldskaffe med tilhørende pai...
Nei... man skal da ikke klage....
Heldige meg...

Ungene har bada i finværet idag...
Litt kaldt men veldig artig...
Jeg har fortsatt malingen... snart ferdig... men jeg ser bunnen på malingsbøtta...
ikke bra... for det er en del vegg igjen...
Det betyr vel at det snart blir Norgetur igjen....
Tjoho!!

....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar