torsdag 6. juni 2013

Jobb jobb og enda mer jobb....

Oioioi...

Bildene er tatt gjennom vinduet... derfor meget uskarpt...


Se... 
en fabelaktig maskin....

Som har sørget for enorme mengder vedklabber som skal stables...

Konkurranse....:

Hvor lange armer har jeg etter sommeren....?


Jepp... 
Andreas dro til Norge igjen... og jeg skal stable...
Tror egentlig ikke jeg blir ferdig til vinteren...
My God så mye ved vi har...
Sikkert til 5 år... tipper jeg!
Ved som har varma 6 ganger innen den havner i kaminen....
Ikke dårlig...

Imorgen...
skal jeg stable...
dere andre får ha en fin dag!!

....Lena...

2 kommentarer:

  1. Magnus Brobäck6. juni 2013 kl. 00:54

    Då vet du vad du ska göra denna helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Erhm... denne sommeren... Tror ikke helgen rekker til ;-)

      Slett