onsdag 19. juni 2013

Working Woman....

Tjingtjing....
mitt i natta...

Idag har jeg hatt masse energi....
fått gjort mange ting...

I ett år nu... har vi tenkt å fixe til vedhylla som vi bygde...
fordi vi bygde den for stor og derfor var det så vanskelig å stable veden inni...
den ville bare ramle ut igjen... 
ikke artig i det hele tatt...

Sååå... endelig tok jeg saken i egne hender....
og vips... etter ca 20 min var saken biff...
Da var sagingen og ihopskruingen unnagjort...
og bare selve vedstablingen igjen...
og DET mine venner...
det gikk som en lek....
Hihi...

Se Trine.... Rååååsa crocs.... u like??? ;-)



Sjåå... kor bra!!

E så forbarska fornøyd me mæ sjøl...

Så fornøyd at jeg gikk ut og reiv ned vedhaugen som vi stabla ifjor....
(jeg har jo litt for lite ved å stable...NOT)
Neida...
gjør det fordi jeg skal jo male boden utvendig også.... og starter derfor på baksiden og får mala den ferdig sånn at jeg kan stable tilbake(!) igjen før jeg hiver meg rundt med resten av boden....
Imorgen skal jeg se om jeg får til å ta ned/skifte de derre plankene oppe i mønet...
Wish me luck....

Nattinatt!!

...Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar