onsdag 2. mai 2012

Piggere....

Min finfine blomst slo ut idag!!


Endelig litt piggere.... så fælt å være syk... skikkelig synd i meg.... snufs!

Håper bare Linus og Theodor slipper unna halsbetennelsen... 
krysser fingrene for det... 

Nå er det like før all snøen forsvinner... og som dere ser krampholder ungene på det siste som er...
Veldig moro med snø.... men sommeren er mer enn velkommen nå...
Tenk at det er blitt Mai allerede.... sååå deilig!!




Ser dere.... det vokser og gror som bare det... eneste Ruccolaen som jeg ikke har noen tro på....
Men jeg sådde i plantejord... og det er vel hele forklaringen.... skal forsøke å så nærmere sommeren og da ute i en krukke med såjord.... mulig det gir bedre lykke.... Rart egentlig.... ruccolaen skulle være ett sikkerstikk... kanskje ikke fingrene mine er så grønne som jeg vil....?

.....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar