onsdag 16. mai 2012

En GRØNN oppdatering...

Basilikum...
Petunia....

Cherrytomat...


Theodors vannmelon....ser spinkel ut...

Paprika...


Heia...!!

Ser dere.... hvor jeg passer på mine grønne små.... sakte sakte gror det.... og det blir veldig spennende å se om jeg sådde for sent... men jeg mener jeg har lest at det er best å vente til det er ganske lyst ute... så blir plantene kraftigere og det er jo ikke å forakte...

Oioi... så jeg savner fast objektivet mitt snufs... må spare til nytt... er virkelig stor forskjell på dette jeg bruker nå og det forrige... men er vel bare å putte penger på sparegrisen....
Og da tror jeg at det blir ett 50mm 1:4, blir kanon det....

Ellers så skjer det ikke stort her.... blitt grønnere ute og tempen har gått fra blått til rødt... endelig!
Idag hadde vi 14 grader og jeg hang ikke helt med da jeg kledde meg til turgåing....
hmmm votter.... skjerf....ekstra genser..... og lua
Gjett om jeg svetta!?!

Imorgen 17. mai... 
Vi får se hvor hardt vi feirer.... grillpølsene ligger i kjøleskapet og jeg tror det blir med pølsene...
Eller... jeg sa til Theodor og Linus at vi skulle kle på oss finklærne, ta flaggene fatt og gi oss ut i gata for å gå alene i tog og rope Hipp Hipp Hurra...

"Neeeiii....skal vi det? Må vi det...."
*Veldig flau bare med tanken på dette*

Så... nei det skal vi ikke...

Til dere andre....
!!!Hipp Hipp Hurra for 17. mai!!!

....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar