lørdag 19. mai 2012

Endelig....


Hei hei Lørdag.....!!

Endelig sier jeg..... og da mener jeg..... endelig har jeg fått meg en....

.........KJERRINGBLOMST.........

Lykke på jord... sååå fin atte...
(Ikke sant mamsen?)




I kveld har vi kosa oss med lasagne, salat, god vin og selvfølgelig godis.... mmm nam..
Og til det hadde vi godt selskap av en venninne.... alltid koselig å være sosial...
 spesielt når Andreas er borte....

Nå skal jeg nyte stillheten..... jeg og strikketøyet...

God kveld da.....!
......Lena.....

2 kommentarer:

  1. Hmm...kjerringblomster og vin.....ka e d svenskan gjør m dæ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmmm.... ja si det du.... men kjerringblomst har jeg jo lenge hatt lyst på.... og nu satt du bare på skuldra og ropte KJERRINGBLOMST da handlingen ble utført..... og jeg lukka øran... Mohahahah..!!

      Slett