søndag 27. mai 2012

Hei hei hei....



Her er jeg igjen.... 
vi har jo hatt så fine og varme dager at jeg har glemt bort hele kameraet.... og da er det ikke like moro å blogge....

Men idag kom det fram da Andreas hadde bakt kake til meg.... det er jo Morsdag i Sverige idag....
og da fikk jeg kaffegodt.... finfin kake med vaniljekrem... lemoncurd.... krem og marengs.... 
Kjempegod.... TAKK Gubben!!

JA....!! 
så har jeg faktisk spist grilla tørrfisk idag.... etter alle disse årene jeg har klart å lure meg unna....
Godt...?.....
 Hmmm....la meg si det sånn at tilbehøret har sjelden smakt så godt.....
Men kanskje om jeg prøver igjen om 5-10 år at det faller i smak.... 

Imorgen er det mandag igjen... og ungene gjør seg klare til sommerferie.... bare 11 skoledager til sommeren er her.... oioioi.... det gikk fort!!

.....Lena....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar