lørdag 5. mai 2012

Årets Siste......


Er dette årets siste snøkompis?


Hei hei...


Jeg håper da det.... kjenner meg fornøyd med årets snøsesong.... og jeg vet hvor jeg finner snøen om jeg skulle få abstinenser..... altså så behøver ikke snøen komme til meg flere ganger......
 på denne siden av sommeren.....

Idag har det vært kompis besøk hos oss.... veldig trivelig og ungene er happy.... snart blir det å gå på butikken og handle det obligatoriske godiset.... til meg også...hahah!!

Stekte pannekaker til et kosemåltid.... og måtte gjøre det uten melk....allergier....
Dere ser hvordan utseende ble.... veldig bleke... men fullt spiselige for det!
Eller litt annerledes etter ungenes utsagn.... men gode også.... takk gode gud for det.... sånn at jeg slapp å kaste alt arbeidet....





Ha en flotters Lørdag folkens!!

.....Lena & Co.....

2 kommentarer:

  1. Heia!
    Snømann i mai er kult!
    Snart tiner han og det er lenge til man kan lage ny!
    Snart er sommeren her med sol og varme! Så kan alle kose seg.
    Pannekakene ser veldig bra ut!
    Hils alle!
    M...a

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei!!
      Snømann i Mai er ikke kult..... sol i Mai er mye kulere!!

      Og alle hilser tilbake!
      L..A ;-)

      Slett