onsdag 23. mai 2012

Halleluja.....!!


Jippi.... endelig litt varme å snakke om.... 
16 grader i skyggen klager jeg ikke på.... og så lukker jeg øynene for de mye høyere temperaturene lengre sørover.... jaja... vi verdsetter denne varmen veldig!!

Idag gikk jeg tilfeldigvis innom Granngården og der fant jeg over metern høye oliventrær... for 199,-... shit det var billig her i ingenmansland!! 
Gikk ikke amok og kjøpte alle.... selv om jeg gjerne ville.... nøyde meg med ett... flink ja!

Vaffelrøre under produksjon.... nomnom!


Hmmm... veldig vanskelig å få ungene med på bilde for tiden... så fort de ser kameraet så legger de på sprang.... eller gjør som Linus her.... Ablegøyer.... så det er vel det dere får se i tiden fremover....enjoy!

Jepp... solbrent... check...
Solkrem.... not check...
Ooooops....

Ha en finfin kveld i det herlige været vi har...
....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar