tirsdag 3. april 2012

Prosjekter....


Heihei!

Se hva jeg fikk av venninnene som virkelig vet hva som faller i smak..... 
ikke dårlig på en ordinær tirsdag...
Nye perlehyacinter var helt rett.... da mine har tatt kvelden.... tenkte jeg skulle teste å ta vare på løkene og se om de vil blomstre igjen.... tips og råd mottas med takknemlighet....;-)


Ble veldig inspirert av tanken på strikke kafe og satte dermed i gang ett nytt prosjekt....
Jeg har jo nok prosjekter liggende..... men det er liksom så moro å finne på no "nytt"...

Så nå har jeg ett evighetsprosjekt....
Ett hva skal jeg gjøre med dette prosjekt....?
Ett venter på mer garn prosjekt....
og ett julegave prosjekt...
Tusen... i hodet, men ikke tenkt ferdig prosjekt....
Nok til å holde meg sysselsatt ihvertfall.... moro moro...




Oi... nå må jeg skynde meg å samle strikkepinnene sammen og komme meg avgårde....

....Ha toppen kveld....
Her stråler solen....herlig...
....Lena...

2 kommentarer:

  1. Det er bare å strikke Marius-tunika til SuperTante/SuperSøster. :D :D Det er jo et lite evighetsprosjekt, men åj, så glad jeg hadde blitt. :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror du rekker å bli typ 50 år før den julegaven kommer til å ligge under treet... dessverre!
      Men jeg forstår deg... jeg vil og ha!!

      Slett