søndag 22. april 2012

Vår Søndag...



Hei på dere!

Ja...dere ser vel hva vi har gjort idag.... jeg og Theodor stekte pannekaker og bakte brød...
Ingenting vi hadde planlagt... men etter å ha blitt småsulten utpå dagen... så frista det veldig med pannekaker... så vi rørte ihop ei røre i full fart...
Og så kom vi på at det var lenge siden vi har hatt hjemmebakte brød....
 4 kjempegode brød med masse frø...


Nå sitter jeg og ser filmen Shutter Island....

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg gjør det?

Fy F for en film...

Jeg skulle gått tidlig å lagt meg.... nå har jeg liksom ikke sett ekle filmer på eviglenge....
Og så velger jeg denne.... Fy F!!

Nu burde jeg vel egentlig sitte oppe hele natten for å se feelgood filmer.... 
bare for å glemme....

Natta!!

......Lena.....


2 kommentarer:

  1. Shutter Island er jo helt super! Love it! :D
    Og pannekaker; nam!

    SvarSlett
    Svar
    1. Shutter Island ikke kul.... Altfor mye gruff....

      Slett