onsdag 18. april 2012

LEGO time....





God Kveld i Stua!

Her har ungene gått inn i ett LEGO modus..... Det ligger byggeklosser strødd overalt på rommet deres....
Lurer på hvor mange som havner under føttene mine nå når jeg tar kvelden.... 
sikkert altfor mange tenker jeg...

Dagen startet rolig og jeg strikka litt på ett av prosjektene mine... før jeg tok fatt i meg selv... 
Fikk faktisk vaska bilen inn og utvendig.... super deilig å ha gjort unna... fikk jo NY bil igjen...

Gikk innom på en bilbutikk på tur hjem og kjøpte vaskegreier til bilen... tror jeg gjorde et kupp!

1 vaskebøtte
1 svamp
1 stor flaske avfetting
1 pusseskinn
1 flaske felgrens

Sum?
174,-

 Hallo, var ikke det billig??

Dessuten var det greier som faktisk funka ekstremt bra.... ikke ofte det nei...HURRA!

Ja, også spiste vi rester til middag.... gode rester... tror jeg har hatt min mest økonomiske dag ever....
Ganske gøy faktisk!

Nå... loppekassa...
ZZZzzzzzz......Lena......


2 kommentarer:

  1. Hahaha! Din mest økonomiske dag ever. Hahaha. :)
    Så store de plutselig har blitt. Kan du vennligst be dem om å slutte med denslags? :D

    SvarSlett
  2. Ja... jeg vet... store som TROLL!! Har sagt ifra til ingen nytte liksom...

    SvarSlett