mandag 2. april 2012

Gledelig overraskelse....



Oi.... så moro det blir!
 Å få dra i bryllup på sensommeren i år...gleder meg masse!!
Og spennende blir det å velge antrekk.... alltid like mye stress.... men som regel blir det bra tilslutt...

Ekstra kul blir det å treffe venner som det er veldig lenge siden jeg møtte... vi har en del å ta igjen.... 
ett glass vin eller to.....!

Ellers så har dagen egentlig bare flydd avgårde.... eneste fornuftige som jeg har gjort er vel å delta på infomøte ang Linus förskoleklass som begynner til høsten.....
 Her i Sverige har de en litt annen skolestruktur enn i Norge.... Det er frivillig førskole 3 timer i uka nå, istedet for den obligatoriske 1. klassen hjemme....
Faktisk tror jeg Sveriges modul passer våre unger bedre, da det ikke er like mye stress med puggingen som i Norge... Theodor var jo ganske skolelei allerede etter første termin.... men nå går det mye bedre.... og heldigvis for det! 

Imorgen skal jeg på strikke kafe sammen med alle tantene.... forsøker å verve litt yngre folk som kan dra ned snittalderen sammen med meg.... hittils har jeg lyktes dårlig.... men det sies at hardt arbeid betaler seg.... så det er vel bare å stå ut... hihi!

.....God Kveld....
....Lena...



2 kommentarer:

  1. Hurra for bryllup! Det er koselig, det. :)
    Strikkekafe, haha. :) Ja, viktig å sosialisere seg, og enkelt er det når hobbyen er felles.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja... hipp hipp hurra!! Blir super gøy... må bare finne "den perfekte kjolen" først!

      Slett