søndag 1. april 2012

Første April....

Toooodeloooo.....

Tenk at det er første APRIL idag.....oioi.... dagene går virkelig unna i år!

Har dere blitt lura?
Selv så jeg en statusmelding på facern og gikk på.... håper jeg....!
Ellers har det vært stille på den fronten...

Startet denne dagen med å sove lenge.... herlig...
Etterpå lot jeg meg friste av kanelboller og kaffe....og tilsatte herlige blad på det....nice!

Det var virkelig deilig å suge til seg all inspirasjonen som både BAKA og BONYTT hadde å by på....
Men hvor lenge var Lena i Paradiset... la oss si en time?






Da var det bare å legge slagplan for resten av dagen.... Linus har jo vært inne mesteparten av uka og hadde lopper i blodet.... Theodor er jo i sin egen klasse.... alltid lopper overalt!!
Så da ble valget mellom Slalom og Langrenn.... slalomen vant og vi satte nesen mot bakken... 

Fantastisk deilig var det å endelig komme ut igjen.... og jeg var umåtelig fornøyd med at jeg alene igjen dro med ungene i bakken....
De fleste av dere vet jo at jeg ikke er født med ski på beina.... noe alle HER tror bare fordi jeg er norsk....  men akk, så feil de har....haha!
Faktisk er jeg pisseredd hele tiden, men Carpe Diem er viktig og så jeg gjorde...
*Klapp på egen skulder*

Imorgen er det siste innspurt før påska.... ungene tar ikke ferie før på torsdag.... passer fint det... så får jeg gjort unna kjedelig papirer....

.....God Natt....
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar