fredag 20. april 2012

Grønne fingrer....?

Små små Petunia....

Basilikum...

Og mer Basilikum...

Hei hei!

Hihi.... ser dere.... det spirer og det gror.....
Jeg er stolt!

Faktisk så fornøyd med meg selv at jeg kjøpte en pakke med tidlige Busktomater og en pakke med Ruccola... så nå slipper jeg å gå til butikken for å handle mat....*krysse fingrene*

Som dere ser har jeg plantet om mine frø til større krukker... er spent på om Basilikumen fikk for lite lys i den isboksen jeg sådde i.... tror jeg må passe på å gi den lyssjokk i de kommende dagene....

Er ikke avispapir krukkene mine fine?
Praktiske også... er bare å plante ut når den tiden kommer....

Moro med planter... men shit for en jobb og for en tid det tar....
Tenk de som har et helt drivhus å fylle opp.... tror mitt fremtidige kommer til å se stusselig ut...

Kom på at jeg skal forsøke å så et sitrontre.... oioi må smøre meg med tålmodighet...
Noen tips på hva som er lurt å tenke på??

Nei... må hoppe til sengs.... for imorgen er det Lørdag...
Hva skal man finne på da... mon tro?

....God Natt....
....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar