mandag 12. mars 2012

Tilbake igjen!

Heihei!

Da var jeg tilbake igjen etter en kortere pause, vi har hatt fullt opp med et arrangement som har tatt en del tid. Men nu da, har jeg gått igjennom bilder og fått leiligheten under kontroll, så da kan jeg ta meg tid til å sitte litt foran dataen igjen......hyggelig!

Før helgen dro vi til Burträsk for å serve scootrene, og da la vi turen innom Skellefteå, vi spiste på MAX og slapp Linus og Theodor løs på Leos Lekeland, det var veldig populært! 







På fredag ettermiddag så vi vårt snitt til å kjøre en kort tur ut i skogen, vi var avgårde kl tre og parkerte  
ikke før kl ni. Da hadde vi kjørt vel tre mil.....og dere gjetter vel aldri hva vi gjorde......?
Satt fast i en bekk midt i tjukkeste skogen.....og denne gangen var jeg uskyldig!
Dagen derpå hadde jeg gangsperr i hver eneste muskel i hele kroppen....

Så gikk dagene i helgen til matlagning, men idag dro vi ut i blåsten og kjørte opp til Sagatun....en fin tur på 6 mil. 




I ettermiddag var det avsluttning på hockeyn med diplomutdelning og bollespisning.....tilslutt var det frivillig istid og det var stas.....






Da har jeg oppdatert litt på ståa....så nu er det senga som roper på meg....
.....Natta....
.....Lena....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar