onsdag 21. mars 2012

Begivenhetsrik gårdag...


Theodor 8 år!....
Oi, så tiden flyr fort, hvor ble de åtte årene av....?


Klokken ble ikke mer enn seks før Theodor sto og kikket på pakkene....han var jo usikker på om jeg hadde kjøpt gaver til han....trodde han hadde kontroll på meg.....hihi...men jeg klarte og lure han!
Gavene inneholdt noe småplukk og i tillegg ble det penger så at lekebutikken kan innvaderes....
så kan de kjøpe det de virkelig har lyst på....






Dagens frokost!


Når ungene var på skole/bhg så tok jeg meg en tur på ski....deilig, det er jo en stund siden sist....
da jeg kom rundt lysløypa var det klart til start for Linus i Lilla Vasaloppet....stor stas...eneste premien var han litt skuffa over....penger hadde vært mye bedre....lite verdi i den der medaljen....
Linus en fremtidig kremmer???





Blåbærsuppe....ingen hit!

Denne derimot!



Resten av dagen gikk til rolig feiring.....med favorittmiddag....kjøttboller med potetmos...Theodor satte nytt kjøttbollerekord....24 stk....!
Kaken jukset jeg med....gikk på konditoriet og kjøpte en annen favoritt, nemlig Blåbærsmarsipan....veldig veldig greit og veldig veldig godt!




Idag vasker jeg klær....*BORING* pluss fikser papirarbeid....og forbaskede Altinn som ikke fungerer.....hallo 2012!!!

Senere blir det invadering av Lekebutikk med penger som brenner i lommene...

So long.....Take Care!
....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar