tirsdag 13. mars 2012

Soft tirsdag!

Heihei!

Hvordan står det til på denne herlige tirsdag?
Vi har tatt det veldig kuli idag, vaska litt klær og plukket småsaker på Linus og Theodors rom. Passet meg ganske så perfekt.....også hørte jeg litt på Philter mens jeg ryddet.....I LIKE A LOT!

Andreas agerte taxisjåfør til en kompis som hadde skadet øyet, og skysset han til Lycksele der de ordentlige legene bor. Da så jeg mitt snitt til å springe opp til blomsterbutikken og kjøpe nye løker som pryder sofabordet, ble plutselig veldig mye mer vår her inne.

Senere på dagen inviterte vi oss selv på kaffe hos Jørgen og Hannah, veldig koselig! Men svinkaldt var det over Volgsjöen! Uansett, vi fikk da luftet oss.



Linus funderer på hvordan spaden settes sammen....hmmm




Imorgen blir det nok ut og sole seg i en solsofa på fjellet....og ake masse!

.....Lena....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar