torsdag 29. mars 2012

This is what I do.....all day long...



Japp.... min O store avhengighet...
...idag har det vært kaffe for alle penga.... min elsklings Nespresso.... I løøøøøv u...

Utover kaffedrikkingen har Theodor gått sitt Vasalopp....dessverre var jeg ikke med....Linus var jo hjemme idag og.... så får han blir ordentlig frisk før han drar i barnehagen igjen....
veldig kjedelig ifølge han selv.
Vasaloppet var på hele 7 km!!!!!.... det var ikke småtterier.... heldigvis var det hamburger til alle som kom i mål... og det var en helt perfekt premie syntes Theodor...

Ellers har jeg hentet fram trærne som har stått i kjelleren og blomstret....syntes de måtte avklimatiseres og forstå at ikke våren er kommet helt enda.... tror det kommer til å gå fint..... krysse fingrene...
Påskeliljer ble det også på trappa.... finfint.... eneste skår i gleden var at solen forsvann og snøen dalte just presis da jeg var ferdig med min vårstyling.... typisk...

 Imorgen har jeg ingen planer.... så vi får se hva fredagen har å by på....

....God Kveld...
....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar