søndag 4. mars 2012

Fotokurs...

Heihei....

Idag har jeg vært på fotokurs....ett veldig grunnleggende sådan. 
Vi gikk gjennom innstillingene på kameraet, portrett fotografering og lett redigering. Perfekt for mitt nybegynnernivå.... og faktisk forstå hva alle....eh halvparten av knappene har for funksjon gjør jo at man har enn viss mulighet for å ta et høvelig bra bilde....
så nå gjenstår det bare å øve og øve....
....fotografere og fotografere.....

Mest moro var det å vinne den uhøytidelige fotokonkurransen, utfordringen var enkelt det å gå ut og ta et bilde med manuelle instillinger og tenke komposisjon. Høres sikkert enkelt ut, men prestasjonsangsten slår jo kloa i en med en gang ordet konkurranse nevnes....

Uansett, dette er bildet jeg tok...



Motivet hang utenfor en samisk kunstbutikk her i Vilhelmina.....
rimelig panisk var jeg da jeg sprang rundt der på jakt etter ett bra motiv...

Nå er det kakefix til imorgen....har en veldig forventningsfull gutt her hjemme...
tro om han får sove i kveld...

....God kveld....
...Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar