tirsdag 27. mars 2012

Syk igjen....

I natt slo feberen til igjen og det var Linus som var den uheldige..... så nå ligger han og softer i sofaen...der blir han nok liggende i hele dag tenker jeg....
veldig synd da vi har så fint og varmt vårvær....men det kommer vel flere dager....

Jeg for min del har gjort unna papirarbeid og andre viktige saker som sto på tapeten....skjønt....alltid like god følelse å få unna ting som ligger der og gnager....men nu så....hah!

Så har jeg i tillegg begynt å se på Bygglov på tv4 play....og det er den beste appen ever....masse med program som jeg kan se når jeg vil og uten reklame....luksus...og med airplay på det igjen kan det ikke bli stort bedre....anbefales på det sterkeste....

Igår tok vi leksedag og har dermed resten av uka fri..


Linus spiser pizzadeig....himmel på jord...



Apropos fri...så er det blitt så rolig på ettermiddagen nå når hockeyen og skitreningen er ferdig for sesongen....hva nå liksom? 
Plukke fram sykkelen....?
Kjennes litt feil da påska ikke er over....nei...jeg skal vente....først får vi unna litt mer snø!

Nu....middagsfix...suppe med tomatbrød....mums...

Ha en flott dag...allesammen...
....Lena...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar