lørdag 23. november 2013

Tjingeling....



Heihei!

God Lørdagskveld!

Bildet er fra igår kveld når vi forbereder filmmyset...
Vi så monsters university... tja... ungene syntes den var bra....

Idag har jeg bakt enda en eplekake.... vi fikk jo kaffebesøk og da vil man jo ha noe å by på...
og eplekake er jo godt.... synes nu jeg...

Når vi hadde drukket kaffe og besøket gått... tok jeg arbeidsklærne fatt...
og ga meg ikast med garasjetaket... det skal jo males....
himmel og hav for en jobb jeg har foran meg....
Det er jo ganske stort taket...
det er ganske kaldt...
og jeg er ganske treg....
Sukk...

Vi får vel se om jeg har framgang med takmaleriet imorgen....
Nu...
Skal jeg spise litt eplekake og drikke kaffi!!

....Lena...

1 kommentar:

  1. Jag hade tänkt sms:a dig om äppelkakan idag för jag skulle baka en. Hur gör du? recept eller?

    Jag smsar dig.

    Kram

    SvarSlett